Utbildningar

Vi har hjälpt tusentals kunder med körkort i södra Sverige. Med lång erfarenhet utbildar vi idag både privatpersoner och företag inom flera körkortsklasser.

Om våra utbildningar

Vi ger Dig en skräddarsydd körkortsutbildning som passar just Dig. Bodekull Trafikskola är anslutna till STR vilket innebär att:

• Du erbjuds en dokumenterad plan över din utbildning om du så önskar
  • Du erbjuds en preliminär kostnadsberäkning som stäms av vid minst två tillfällen under utbildningen
  • Vi tillämpar STR:s praxis för avbokning och återbetalning
  • Vi tillämpar STR:s reklamationspolicy
  • Vi har alkolås i samtliga övningsbilar
  • Din handledare självklart är välkommen att följa med på dina körlektioner.
  • Du kan göra dina körkortstester eller boka dina körlektioner hemifrån din dator eller smartphone!

Om du vill gå  Introduktionsutbildning ( Handledarkurs) så bokar du dig via vår E-handel. Där går det också att köpa böcker eller, om Du är inskriven elev, att fylla på sitt saldo.

En del av On Via

On Via Trafikutbildningar är ett av Sveriges absolut mest kompetenta trafikutbildningsföretag med ledande trafikskolor på flera orter runt om i Sverige.

Förutom kvalitativa trafikskolor med fokus på både lätta och tunga behörigheter bedriver On Via även gymnasial utbildning inom transport, trafiklärarutbildning, fortbildningar som YKB och trafikövningsplatser med halkbanor och riskutbildning.

Utbildningarna riktar sig framför allt till privatpersoner och företag men vi har också flera uppdrag mot offentlig sektor där trafiksäkerhet och transport är avgörande – alltid med kvalité i fokus och lokal anknytning.