Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Startpaket 1 5800:-

Teoripaket, riskettan samt 5x körlektioner på 40 minuter.
    Ordinarie pris: 6100:- | Spara 300:-

• Paketerbjudande - Startpaket 2 8900:-

Teoripaket, riskettan samt 10x körlektioner på 40 minuter.
    Ordinarie pris: 9500:- | Spara 600:-

• Paketerbjudande - 5x körlektioner 3250:-

5x körlektioner på 40 minuter.
    Ordinarie pris: 3400:- | Spara 150:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 6400:-

10x körlektioner på 40 minuter.
    Ordinarie pris: 6800:- | Spara 400:-

• Handledarkurs 500:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord boka en egen plats till kursen.

• Körlektion 40 min 680:-

Personlig och effektiv körlektion anpassad efter dina förutsättningar och förkunskaper.

• Speciallektion landsväg 80 min 700:-

Obligatorisk lektion före riskutbildning del 2 som fokuserar på omkörning, landsväg och säkerhetskontroll. Genomförs i grupp.

• Teoripaket - Digitalt 1800:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår även digitala lärarledda teorilektioner via zoom.

• Riskettan 900:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2500:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil till körprov 800:-

För dig som inte har en egen bil till trafikverkets körprov, eller vill köra upp i samma bil som du är bekväm med sen körlektionerna, finns möjlighet att låna bil av oss.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 5500:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h samt även EPA traktorer och mopedbilar.

Medeltung Lastbil (C1 körkort)

• Teoripaket - Digitalt 1900:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Körlektion C1 - 90 min 2500:-

90 minuter lång körlektion för medeltung lastbil.

• C1 - Lån av ekipage 2250:-

Lån av medeltung lastbil till ditt körprov för C1. Vi lånar endast ut våra fordon till elever som gått utbildning hos oss.

• Körlektion C1E - 90 min 2600:-

90 minuter lång körlektion för medeltung lastbil med släp.

• C1E - Lån av ekipage 2350:-

Lån av medeltung lastbil med släp till ditt körprov för C1E. Vi lånar endast ut våra fordon till elever som gått utbildning hos oss.

• Utökad B96 - Körlektion 1320:-

Körlektion med släp på 60 minuter för dig som vill ta utökat B körkort för släp.

• Utökad B96 - Lån av ekipage 1500:-

Lån av bil med släp till ditt körprov för B96.

• Tungt släp / BE - Körlektion 1320:-

60 minuter körlektion med tungt släp.

• Tungt släp / BE - Teoripaket 1800:-

Digitalt teoripaket som innehåller allt du behöver för att lära dig teorin inför teoriprovet för BE.

• Tungt släp / BE - Lån av ekipage 1600:-

Lån av bil med tungt släp till ditt körprov för BE.